We willen nog niet gaan! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Michelle en Bart - WaarBenJij.nu We willen nog niet gaan! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Michelle en Bart - WaarBenJij.nu

We willen nog niet gaan!

Blijf op de hoogte en volg Michelle en Bart

06 Augustus 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo voor deze reis alweer het laatste verslag.
Wat hebben we ons vermaakt de afgelopen 3,5 week!!
Zoveel ervaringen en mooie herinneringen die ons ons hele leven zullen blijven volgen.
De laatste dagen op het eiland Langkawi hebben we het lekker rustig aan gedaan. We hebben na de tours een dag een scooter gehuurd.
Hiermee hebben we de rest van het eiland verkent. Echt super leuk! Je ziet zoveel meer.
We hebben veel watervallen gezien en we hebben in de cable car gezeten. Ook zijn we in de avond naar de Night market gecrossed hier hebben we voor maar liefst 1,25 euro per persoon ons letterlijk volgevreten aan al die kraampjes met eten. Echt super lekker!!!!!
Gisteren zijn we vanwege het slechte weer naar underwater world geweest en hebben we de middag doorgebracht op ons strandje.
Vanochtend lekker uitgeslapen en vanmiddag ook lekker op het strand gelegen. Oftewel een goed einde!
Net hebben we onze eerste vlucht gehad richting Kuala Lumpur, hier zitten we nu te wachten tot onze tweede vlucht naar Abu Dhabi.
Vanuit daar gaan we door naar DÜSSELDORF.

Bedankt voor het volgen van onze verslagen en wie weet tot snel!

• 06 Augustus 2014 - 18:48

Wendy:

Ha Michelle en Bart,

Zeker jammer dat dit het laatste reisverslag is. We hebben er met z'n allen van genoten. En zeker jammer, omdat dit voor jullie betekent, dat jullie weer aan de terugreis beginnen. We wensen jullie een hele fijne terugreis (hopelijk kunnen jullie lekker slapen in het vliegtuig) en tot binnenkort.

Heel veel liefs van Rob, Wendy, Chayenne en Jady