Het aftellen is weer begonnen - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Michelle en Bart - WaarBenJij.nu Het aftellen is weer begonnen - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Michelle en Bart - WaarBenJij.nu

Het aftellen is weer begonnen

Blijf op de hoogte en volg Michelle en Bart

03 Oktober 2017 | Nederland, Geldrop

Ja het is weer zover. We hebben weer een reisje uitgekozen. Dit keer naar Vietnam! Maar hoe kom je toch bij Vietnam hoor ik jullie denken?
Michelle heeft niet veel opgelet op de middelbare school maar het enige wat echt indruk heeft gemaakt waren toch wel de geschiedenis lessen en dan met name wanneer deze over de Vietnam oorlog gingen. Vanaf dat moment is de wens altijd aanwezig geweest om Vietnam eens te gaan bezoeken. Deze wens gaat in vervulling en nog wel dit jaar.
Oftewel over:
82 dagen
1.965 uren
117.847 minuten
7.070.771 seconden

Het wikken en wegen is ook weer in volle gang. Waar gaan we wel heen? Waar gaan we niet heen? Hoe komen we van A naar B?
Maar de meest spannende vraag: gaat Bart zijn hoogtevrees overwinnen en gaan we canyoningen in Dalat?

We houden jullie op de hoogte

• 03 Oktober 2017 - 06:41

Rob, Wendy, Chayenne En Jady:

Hoi Michelle en Bart,

Wat gaaf dat wij over een paar maanden "mee naar Vietnam mogen". We tellen met jullie mee en zien dan graag, waar we allemaal heen gaan en vooral wat we allemaal gaan doen.

Wij hebben er ook zin in.

Veel liefs van ons allemaal!!!!

• 03 Oktober 2017 - 11:59

Gabrielle:

Gaaf Mies en Bart!

• 09 Oktober 2017 - 16:32

Fam Gielen:

Hoi Bart & Michelle.

Een mooie bestemming, en een vakantie begint al bij het voorbereiden ervan.
    Wij gaan jullie ervaringen zeker volgen en zijn zeer benieuwd naar wat jullie allemaal gaan zien en meemaken.

Groeten Paul, Francy, Youri en Anna